دست نیافتنی

هر چه دست نیافتنی تر دوست داشتنی تر

دست نیافتنی

هر چه دست نیافتنی تر دوست داشتنی تر

میدونم که سخت بوده ولی میدونم . . .

سلام

میدونی چرا ناامید نشدم تا حالا؟؟    میدونی چرا بی خیالت نمیشدم؟؟    میدونی چرا خسته نمیشم؟؟

اخه انسان برای بدست آوردن هدفهای بزرگ باید تلاش های بیشتری بکنه. حالا هر چی بزرگتر تلاش بیشتری میخواد.

تو اینقدر واسه من بزرگی و با اهمیت، که حاظرم تا جایی که میتونم و تا هر جا که جون دارم تلاش کنم.
نمیخوام تلاشهایی که واست رو کشیدم تا حالا رو بنویسم چون یک کتاب میشه.
چیزی که میدونم اینه که تلاشهای امروز من آخرین تلاشهای من نخواهد بود. ولی از خدا میخوام خیلی زود تلاشها رو تموم کنه و من رو به تو نزدیکتر.

نظرات 1 + ارسال نظر
اکبر چهارشنبه 4 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:53 ق.ظ http://kismee.blogsky.com/

سلام دوست من خسته نباشی امیدوارم عبادات شما قبول حق واقع شده باشه وبلاگ جالبی دارید اگر با تبادل لینک موافق هستید سری به من بزنید خیلی خوشحال میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد