دست نیافتنی

هر چه دست نیافتنی تر دوست داشتنی تر

دست نیافتنی

هر چه دست نیافتنی تر دوست داشتنی تر

بازم بد شانسی

اسم وبلاگم رو گذاشتم rare یعنی بی همتا، یعنی بدون لنگه یعنی اون.
بعد از چند وقت بالاخره یک نشونی ازش پیدا کردم و تونستم حدود ۱۰ دقیقه باهاش چت کنم. ولی هنوز میتونم براش آف بزارم. میدونید روز بعد از اینکه باهاش چت کردم چی گفت؟ گفت امکان داره دیگه آنلاین نشم.

ناراحت نشدم. شاید این هم قسمت من باشه که همیشه به دنبال راهی واسه پیدا کردنش باشم. الان از اون روز ۶ روز میگذره من اینجا نبودم و نتونستم مطلب جدید بنویسم. آدرس این وبلاگ رو بهش دادم اگه اومد اینجا و خوند که چی واسش نوشتم این آخرش رو هم بخونه که دوستش دارم از خودم بیشتر و دوست دارم بهش برسم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد